woensdag 18 september 2013

How to: Nagellak snel laten drogen?

Ik vind het persoonlijk altijd heel lang duren voordat mijn nagellak droog is. Daarom heb ik een paar tips op een rijtje gezet hoe je nagellak sneller kan drogen!


 
  • De meest voor de hand liggende manier: Sneldrogende topcoat. Je hebt topcoat die heel snel droogt. Zelf vind ik dit een handige oplossing.
  • Je kan ook een fohn gebruiken. Met de wind die de fohn blaast droogt je nagellak sneller. Je moet alleen niet zelf gaan blazen. Als je blaast komt er ook speeksel mee en dan wordt het alleen maar natter. 
  • Je kan ook een naildryingspray gebruiken. Dit is speciaal bedoeld om je nagellak sneller te laten drogen. Ik vind dit persoonlijk de makkelijkste en beste manier. Mijn favoriete spray is die van: Pretty Perfect. Die kan je voor 1 euro halen bij de Big Bazar. Zo ziet die eruit:
     
















Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hadden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten