dinsdag 17 september 2013

TAG: Firsts

Normaal doe ik tags altijd in videovorm maar dat begon mij te irriteren dus ik wil het nu eens schrijvend proberen.


Bij deze tag beantwoord ik vragen over iets wat je als eerst keer gedaan hebt.

1. Eerste woord:
Ik denk dat dat mama of papa was.
2. Eerste beste vriendin
Dat was in groep 7, ik had een BFF genaamd: Ashanti. Maar toen we allebei naar een andere middelbare school gingen was het eigenlijk voorbij.
3. Eerste huisdier
Mijn eerste huisdier was een Japanse goudvis. Daar valt eigenlijk weinig over te vertellen. Ja, het enige wat ik me herinner is dat die vis Swimmy heette. 
4. Eerste angst
Mijn eerste angst was vroeger altijd voor onweer en bliksem. 
5. Eerste mentor
Mijn eerste mentor was Mevrouw Mostert. Dat was toen ik nog in H1B zat. Ik ben toen blijven zitten en zat toen in TH1A, daar had ik Mevrouw Van Der Hout. Nu zit ik in H2B en heb Meneer Phillip en Meneer Knoop.
6. Eerste persoon die je vandaag een berichtje hebt gestuurd
De eerste persoon die ik vandaag een berichtje gestuurd heb is: Suzanne. Ik moest haar wat vragen en dus stuurde ik haar een wappje.
7. Eerste auto
Nouja, ik ben pas 14 maar dan doe ik maar de eerste auto die mijn vader had toen ik geboren was. Het enige wat ik nog van die auto weet is dat het een donkerrode Mazda was.
8. Eerste mobiel
Mijn allereerste mobiel kreeg ik toen ik 10 was. Dat was een knalroze Samsung klapmobieltje.
9. Eerste date
Dat was 3 jaar geleden. Mijn (ex)vriendje nam me mee naar de dierentuin.
10. Eerste vriendje
Mijn eerste vriendje heet Simon. Ik had hem ontmoet doordat ik bij hem op zwemles zat, het was valentijnsdag. Toen we allebei naar huis gingen vroeg hij mij verkering. Later die dag kreeg ik een knuffeltje, een kaart en een zak roze hartjessnoepjes van hem.
11. Eerste liefde
Simon was dus ook mijn eerste liefde.
12. Eerste youtube-video
Mijn eerste youtube-video was mijn top 5 lipproducten. Dat filmpje heb ik samen met Suzanne opgenomen.
13. Eerste persoon waarop je bent geabboneerd
Dat was Mascha van www.beautygloss.nl Ik keek al een tijdje haar filmpjes dus ik abboneerde gelijk op haar.
14. Eerste grote uitgave
Dat was voor mijn laptop. Mijn laptop kostte !vroeger! 400,-
15. Eerste baantje
Het is niet echt een baantje maar ik heb er wel geld mee verdiend. Dat was namelijk: het zakgeldproject. We moesten dingen schoonmaken en dan kregen we voor 1 uurtje 5,-
16. Eerste keer het land uit
Dat kan ik me niet meer herinneren. Het kan zijn Luxemburg, Belgiƫ of Duitsland. Eigenlijk ben ik nog nooit verder gekomen dan die 3 landen.


Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik tag jullie allemaal. Neem hem gerust over! 














 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten