maandag 30 december 2013

Goede voornemens 2014

Het is bijna zo ver: 2014! 2013 was een druk jaar voor mij. Dat had negatieve kanten maar ook positieve. Ik heb van veel dingen geleerd en weet nu meer waar ik op ga letten, wat ik meer en wat ik minder ga doen. Daarom heb ik een goede voornemens lijst gemaakt die ik graag met jullie wil delen.

 
 

1. Bloggen.

Ik blijf het zeggen. Ik wil meer tijd besteden aan mijn blog en ik heb ook een vriendin die me daarmee gaat helpen.(hierover komt later meer). Ik wil het meer over dingen hebben die echt met beauty, fashion en lifestyle te maken hebben. Ik ga mijn best doen om bijna elke dag een artikel of een filmpje online te zetten. Ik kan het niet beloven maar ik zal mijn uiterste best doen. 

 
 
 
 
 
2. Uiterlijk.
 
Ik wil ook meer aandacht en tijd in mijn uiterlijk stoppen. Bijvoorbeeld vaker make-up en nagellak dragen, leukere outfits bij elkaar zoeken en meer met mijn haar doen. Ik ben iemand die gewoon maar kleding uit de kast graait en altijd hetzelfde aan heeft. STOP! Dat moet anders. Ik wil er leuker en verzorgder uitzien.





3. Gezond.

Ik wil ook gezonder leven. Op dit moment eet en drink ik heel ongezond. Ook sport ik heel weinig en heb een conditie van een slak. Daar wil ik aan gaan werken. Dit doe ik samen met mijn vriendin ook. Mijn ouders zijn het daarmee eens en gaan dat ook doen.





4. Kamer.

Ik ben een hele erge sloddervos. Daarbij ben ik ook nog eens heel onhandig. Ik laat alles uit mijn handen vallen en maak alles kapot. Ik wil in 2014 ook proberen mijn kamer opgeruimd te houden. Ik heb het vandaag helemaal opgeruimd en ik wil graag dat het zo blijft. Ik gooi het liefste altijd alles overal neer zodat ik niet hoef op te staan om het weg te leggen. Toch kan ik me met rommel om me heen niet concentreren, nergens op!


 



5. Lijstjes.

Vroeger maakte ik voor mezelf altijd lijstjes. Lijstjes over bijvoorbeeld: wat ik nog wilde kopen, watvoor dingen ik te doen heb in een week en nog veel meer. Sinds ik gestopt ben met die lijstjes maken, vergeet ik meer. Ik vergeet de grootste en kleinste dingen. Ik denk dat als ik weer lijstjes ga maken dat ik veek minder ga vergeten. Ook is het een leuke bezigheid. Je kan het over van alles doen, je kan het echt zo gek maken als je zelf wilt.








Dit is waar ik aan wil werken in 2014. Natuurlijk zijn er altijd nog kleine dingetjes die je in het jaar zelf vind die je wilt doen, maar dit zijn mijn hoofdpunten. Laat achter bij de comments wat jouw goede voornemens voor 2014 zijn!
















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten