maandag 13 mei 2013

Tag: Confessions of a Beauty Guru


Ik ga vandaag een paar vragen beantwoorden van de tag: Confessions of a Beauty Guru. In deze tag beantwoord je vooral vragen over het opnemen van filmpjes, maar ook wat persoonlijke vragen.


1. Hoeveel uur per week besteed je aan het opnemen/bewerken van video’s?

Dat verschilt per week, de ene keer neem ik een paar filmpjes op en de andere keer geen één. Meestal is het minimaal een uur per week.




2. Spaar je of geef je liever je geld uit?

Meestal geef ik mijn geld gelijk uit. Ik kan niet goed sparen, als ik tegen mezelf zeg dat ik nu een keer moet gaan sparen vind ik altijd wel weer iets waaraan ik het uitgeef. Maar ik heb ook niet echt vaak dingen waarvoor ik echt wil gaan sparen.

3. Wanneer is het voor jou het makkelijkst om te filmen?

Ik moet echt veel inspiratie hebben als ik een filmpje wil maken. Ik weet anders niet wat ik moet zeggen. Ook vind ik het fijn als het buiten licht is. Ik heb een nieuw vast plekje bij het raam en dan moet het wel licht zijn.

4. Wat maakt het voor jou makkelijk om tegen de camera te praten?

Ik denk er gewoon niet aan dat het een camera is, ik beeld me gewoon in dat het een persoon is aan wie ik het vertel.

5. Wat is jouw slechtste make-up gewoonte?

Dat wanneer iets niet goed meer ruikt of op is, kan ik het gewoon niet weggooien. Het is echt een rare gewoonte...

6. Wat is een quote waarvan jij denkt: de hele wereld moet hier naar leven?

Poeeh, dat is een moeilijke vraag. Dan ga ik toch voor: YOLO. 
You Only Live Once.

7. Hoe lang doe jij er elke dag over om je klaar te maken?

Het ligt eraan waarin ik zin heb. Meestal doe ik er een halfuurtje over.

8. Wat is je favoriete YouTube-video?

Ik denk dat ik kies voor deze: https://www.youtube.com/watch?v=XZKaz2gCGE4

9. Welke YouTuber verdient volgens jou meer kijkers/abonnee’s?

Ik vind dat: Suuskehx dat verdient. Ze werkt echt heel hard en heeft hele leuke filmpjes!

10. Wat is een ding waarnaar je heel erg uit kijkt?

Ik kijk heel erg uit naar de zomervakantie. Lekker vrij van school!

11. Wat is je meest awkward filmmoment?

Dat ik een paar keer achter elkaar een filmpje opnam omdat ik er elke keer achter kwam dat mijn haar heel raar zat.

12. Hoelang doe je erover om je voor te bereiden als je een video gaat opnemen?

Minder dan vijf minuutjes. Ik pak mijn spullen en dan ben ik klaar om te filmen! :) 

13. Draag je nu, of tijdens het opnemen van je video’s, een spijkerbroek of stiekem toch een jogging- of pyjamabroek?

Het ligt eraan of ik al buiten ben geweest en of ik me al aangekleed heb. Als ik me nog niet aangekleed heb, doe ik het meestal gewoon in mijn pyjamabroek.

14. Waar ben je het meest trots op?

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk toch dat ik al over de duizend views heb op mijn blog.


Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

xxx DM 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten